Godmorgon sötisar!

Precis anlänt till skolan, skall göra min preliminera spanskalektion idag. Jag har redan studerat Spanska i 3 år ifån högstadiet, dock var läraren riktigt dålig och dessutom var hon aldrig där. Så tre års erfarenhet kan jag absolut inte säga att jag har, jag suger! Haha, däremot lite grundkunskap har jag åtminstone och tänk er när jag stamplar in som ''nybörjare'' helt och hållet på Spanskan, dem kommer ju tro att jag är ett geni som redan kan allt! Mohahaha.

Dessutom åt jag min första frukost idag på hur länge som helst, dock så fick jag stressa utav bara tusan för att hinna med en sked typ.. Jag uppdaterar mer senare, lektionen börjar nu... Måste ge ett gott intryck;)

Hos farmor,  yoghurt, sylt, ägg och juiice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0