Glädjetårar

Är så himmla glad över alla människor i min omgivning. Över allt jag har! Underbara nya vänner, som bara ger ger och ger & allt jag vill är att bara ge mer och mer tillbaka. Ni är värda guld! Jag har aldrig träffat så många sådana människor i mitt liv tidigare. Ordlös. Har sagt det förut, och jag menar det verkligen. Jag uppskattar det så mycket så ni kan inte ana & jag kan inte bevisa det tillräckligt. Min famlij som gör mig till världens bortskämdste unge, som ger mig allt jag ber om och alltid ställer upp. (hur många gånger har inte mamma fått hämta mig i stan på sistone mitt i natten efter att jag ringt och väckt henne) vilket jag har lite dåligt samvete för också, haha. Gah, jag vill bara tacka er för allt och för att få leva det liv jag lever!

En riktigt stor godnatt puss på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0