FIGHT FOR FIT!

Sådär! Fan vad vi är grymma Mirre! Ett stenhårt pass på sats är precis avklarat. Mååååår så bra just nu, ni vet känslan efter man tränat. Är den underbar eller är den underbar?? Förr, eller för ca 1,5-2 år sedan när jag & jennifer hade en period och tränade så sjukt mycket. Jag skojar inte! När vi körde magövningarna samt arm som såklart var jäkligt tunga skrek vi alltid ''fight for fit, FIGHT FOR FIT!'' i hela gymmet, haha dem andra måste trott vi var galna. Men det funkade! Motiveringen & viljan är allt! Nu skall jag hem och äta en efterlängtad kycklingsallad (min favoriträtt) muuums ♥

Visst förändras man med tiden? Haha, den här bilden är ifrån 8an, typ 13 år gammal och överlycklig.. Var i gbg med den snyggaste killen i hela världen som jag då tyckte.. söööttt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0