En dröm som går i uppfyllelse

Min kväll har blivit mycket mysigare! Jag är inte längre ensam och jag har fått tillbaka den goda energin! Jag ligger & tittar på Idol och tänker vilken häftig känsla att vara i deras situation egentligen. Om det är deras största dröm och nu har dem chansen att förverkliga den, att allting ligger i deras händer som antingen kan bli fantastiskt eller fruktansvärt inom några få minuter. Vilken otrolig känsla!

Jag ryser när jag hör Amanda sjunga, hon är yngre än mig och sjunger bättre än Celine Dion. När jag ser det här, en talang dyka upp ifrån ingenstans. Blir jag så sugen på att dra fram fötterna, visa vad jag går för & köra mitt eget race! You all guys now that you can do everything, the world is in your hands!

http://www.tv4play.se/noje/idol?title=idol_2011_audition_del_12&videoid=2070396


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0