En bild på en skönhet

Det här inlägget tillägnar jag till Sofia! (Hon klagade nämligen på varför hon aldrig var med i bloggen, vilket också kan bero på att du alltid klagar när en liten bild på dig dyker upp) Iallafall här kommer en & nu vågar du inte klaga, haha! Du skall bara veta hur glad jag är att få gå i din klass & att ha träffat dig. Jag har aldrig stött på en människa med en sådan utstrålning som dig! Otroligt. Åååh alltså, din galna glädjespridare vad jag tycker om dig!

ps; skall aldrig glömma en festtopp hemma igen, i fortsättningen är jag alltid redo med en (just for you). If you forgive mee!!?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Emma du är en fantastisk person! älskar att prata med dig, blir alltid glad av dig, och allt det du skrev nu passar hur bra in på dig som helst ! ringer dig nu förresten, hörs snart Puss bääste du

2011-09-17 @ 13:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0