DAG 1, TUFF DAG

Puh! Snacka om tuff dag. Det har absolut inte varit min dag.. Först och främst fick jag starta min Måndag utan latte och när jag väl skulle köpa en, ja då tog idioterna inte kort!! Alltså hör ni själva? Vem tar inte kort nu för tiden liksom.. Okej, jag tar tillbaka idioter men ändå så sjukt irriterande, jag överlever inte mina skoldagar utan det nämligen. Det är nyckeln till varför jag alltid lyckas vara pigg & glad i skolan! Kaffe kaffe kaffe. Tillslut stack jag ner till OK och köpte min efterlängtade latte! Behövdes verkligen för att klara denna killer dag, ända till klockan fem och direkt jobb efter det.. Gah.. Är inte alls laddad för den här dagen. Som tur är, är den snart över! Har varit på dåligt humör och trött hela dagen, vill bara sluta jobba och komma hem. Jaja.. pengar i all ära liksom. Hörs mer senare eller imorgon nu måste jag återgå till arbetet! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0