COSYNIGHT

Är med Jennifer hos Jennifer och har myskväll! Vi skulle egentligen ha stuckit iväg på fest men vi bestämde oss för att stanna hemma. Vi har nämligen hur mycket som helst att snacka om och det var trotsallt en evighet sedan jag & Jennifer hade en riktig J&E dag! (Dem är oslagbara förövrigt!!) Förut var det liksom vardag för oss, och det kommer alltid vara en tradition & den måste vi såklart hålla i, även om vi bytt skolor och inte ses lika ofta. Det var en liten uppdatering åtminstone, vi hörs mer imorgon bloggen! Nu skall jag & min bästis mysa till det så mycket vi bara kan ;)
Inte alla tjejer som har en bästis med tvättbräda!! JA! Jag är jävligt stolt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0