CLOTHES

Är ute efter en ljusblå blus & en vit! Dock tycks det vara omöjligt att finna.. Typiskt, ellerhur?! När jag köpte dem perfekta ifrån H&M gick dem sönder på direkten, så himla synd för dem satt så bra verkligen. Visst är ''budget i all ära'' men det funkar inte alltid, kvaliten kan vara så kass!! Ett bevis. När jag provade ifrån Sisters var dem inte alls lika fina i modellen och varken Ralp Lauren eller Gant har jag funnit en perfekt på heller. Att det skall vara så svårt liksom! Tipsa mig gärna om ni vet något bra ställe! :-) Mitt i mitt letande har jag självklart fastnat för något nytt.. Titta på dem här kläderna utan att bli förälskad. Det går inte!! ;)


Så sööööta toppar! Älskar detaljerna på vartenda plagg, en topp som gör hela outfiten. Inte illa skulle jag säga! Loooove it.. Ifrån Odd Molly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0