Bra start på dagen

Såhär börjar jag min dag! Men en latte såklart! Emmi's caffe latte är utan tekan nya favoriten. Testa den om ni inte smakat! Love it. Börjar alldeles strax naturkunskapen, skall nog mest läsa på inför provet. Och just det jag har kommit på ett perfekt sätt för mig att plugga, alltid när jag är hemma och skall läsa på ''råkar'' jag fastna framför en eller annan internetsida och om inte internet är det någon annan ursäkt jag har för att pausa självaste pluggandet. Nästa gång skall jag plugga på ett cafe till en god latte! (låter väl som värsta kaffe fantasten och det är jag) syftet är att då har jag inget annat att fokusera på förutom skolböckerna och min latte, smart va?! Haha. På lunchen skall jag och tjejerna från klassen ner till stan & äta och efter skolan skall jag och Miriam träna med våran pt på sats. Älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0