Black and white

I really love black&white! Emma visade mig igår ett redigeringsprogram på nätet, som jag självklart inte förstått mig på vilket hör till det vanliga med mig och teknik ioförsig, haha. Det visade sig vara jättelätt! Dock så föredrar jag ganska simpla bilder (ordeigerade), men svartvita har jag alltid tyckt vart såå fint. Det ger en mer ''gammaldags'' feeling i det hela och blir vackrare. Och en liten text för att visa bildens budskap är ju aldrig fel!

Jag tycker den här bilden är sååå mycket finare i svartvitt. & jag älskar skrivstilen, att den är lite slarvig och ful.
Precis samma texttyp som mamma hade på hennes affärs slogan, jag kommer ihåg när en kund kom fram och frågade mig ifall det var jag som skrivit det. Haha jag blev så sur kommer jag ihåg, som att hon trodde att jag skulle ha en ful handstil?

Kommentarer
Postat av: liljis

ååh emma , va stolt jag blir över dig! gosen va fin du är <3

2011-09-22 @ 10:32:23
URL: http://reyberi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0