Är jag verkligen en tjej?

Okej, när det gäller att hålla det frächt och cleant är jag verkligen inte den bästa! Titta bara på mitt rum liksom.. Städade förra veckan & det ser redan ut såhär. Haha uuuusch! Tycker att det är hur svårt som helst, efter att jag provat ett plagg ligger det redan hundra till på golvet, sängen, bordet var det än tycks få plats & tid för att ta rätt på det har jag inte, inbillar jag mig själv åtminstone! Skämt åsido, jag måste alltid springa till bussen så tid har jag inte. Nu efter ännu en utskällning från mamma ser mitt rum fräscht ut igen.. (hoppas det varar ett tag den här gången) en långpromenad med Ebba, Anna, mamma & luffsarna var lite roligare.. titta vem som är trött efteråt? Gah.. vill bara äta upp min lilla gris!

Opedant..... (nu är det dock fint igen ;) )


Det bästa utav allt! En lång varm dusch, peeling, ansiktsmask, nyrakade ben & body lotion Cocos från The bodyshop. (nya favoriten) ååååååååh.. mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0