AND I DID IT!

Som jag berättade häromdagen har jag redan gjort två frisörbesök på en vecka. Jag har inte fått den färgen jag velat någon utav gångerna, vilket är lite irriterande.. För mörkt hade jag aldrig när jag kom dit! Iallafall jag tog saken i mina egna händer idag och färgade det On my own! Vet ni vad?? Jag är så jäkla nöjd! Sitter här överlycklig just nu, mitt blonda hår är tillbaka med lite olika nyanser utav slingorna, thats fucking perfect!! Haha ursäkta ordspråket.. Känner mig genast friskare också! ;) SKämt åsido, jag har varit sjuk. Men jag skall försöka ta mig till skolan imorgon för om jag gör det har jag en grym kväll som väntar! Superladdad för helg ♥

Girls just wanna have fun, blondies has more fun. En gång blond alltid blond! I love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0