ALMOST FRIDAY!

Tagga upp nu tjejer & killar!! Almost weeekend! Wiho, så jäkla laddad. Helgen kommer bli grym! :D Tycker inte ni också att veckorna går sjukt snabbt? Hinner knappt komma tillbaka till skolan så är det helg igen, det är väl då man kan säga att det flyter på bra. Tiden går fort när man har kul to say! Åkte med Jennifer hem så fick en liten snackis med henne också, alltid lika välbehövligt att höra hennes röst.. Alltid lika roligt. Frågade om hon ville hänka med till Sebastians fest imorgon, snacka om fullt schema. Direkt från jobbet till festen! Men men.. bättre än inget liksom. Förresten, vet ni vad jag alltid blir så jäkla besviken på? Det är när jag tittar efter i brevlådan! Det är alltid fullt med post men det är fan aldrig till mig. Usch vad irriterande, skulle inte ni kunna skicka ett brev till mig eller två? Skulle muntra upp mig sååå mycket! Har bara en lektion imorgon också, snacka om soft. Vad skall jag säga? Livet leker ni vet!

Det här ligger alltid i brevlådan.. Fy på dig postgubben

Såhär såg jag ut idag! Pike tröja, lee jeans, klocka och converse. Simpelt helt enkelt! Haha jag & Sofia lyckades även klä oss exakt lika. Snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0