2cool 4school



Okej, ta den första bilden with a pinch of salt!! ;) Såhär ser jag iallafall ut idag. En vit tight, ganska kort klänning med en rosett i mitten, pärlörhängen, pärlarmband, klocka och bronsfärgad ring. Klart! Håret låter jag bara hänga.. Ikväll skall jag & ett gäng tjejer somsagt ut och äta på någon mysig restuarang. Vi har planerat utgång fast har även en plan B vilket är bio isåfall. Doesn't matter for me, bara jag får hänga med dessa härliga tjejer ett tag! Har även en till ideee att dela med mig utav... Den är så bra, så jag hoppas inte jag glömmer det. (om någon utav er ser det här, påminn mig) är en glömsk jävel nämligen! Haha :D Hoppas ni andra där ute i stora vida världen får en kväll värd att minnas. KISSES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0