saker ni inte kanske visste

om mig

* Jag tycker inte om cocacola, men älskar lightprodukter
* Jag är en riktig kämpe
* Jag har inget speciellt godisbehov eller sötsug
* Jag är väldigt envis
* Jag är feg för förändringar
* Tycker inte att jag själv är speciellt fin
* Jag älskar impulsiva saker och att träffa nya människor
* Jag har klarat mig utan godis i ett helt år
* Jag älskar djur och kan bli ovän med en person för att ha dödat en myra eller spindel.
* Jag jämför mig alltid med andra
* Min drömlängd är 175
* Jag tycker att Brad Pitt är den snyggaste killen & Angelina Jolie den vackraste kvinnan i hela världen
* Jag är mörkrädd och livrädd för att gå hem själv
* Jag skriker alltid på skräckfilmer ock skvätter till väldigt lätt
* Jag är skrockfull, såsom trampar aldrig på a brunnar, går under en stege m.m.
* Ingen tror att jag kan bli arg men när jag väl blir det exploderar jag haha
* Jag hatar folk som ser ner på andra
* Jag har väldigt svårt för att hålla inne saker, som att skratta när jag egentligen inte borde.
* Jag har mycket åsikter och är alltid ärlig
* Jag är lättlurad
* Jag skämmer alltid bort mina vänner
* Jag är en tidsoptimist, kommer aldrig i tid och stressar aldrig
* Jag är kaffeberoende
* Jag är svårlärd
* Jag är väldigt utsendeefixerad och brukar må dåligt över det
* Jag är busig och tycker att regler är till för att brytas (haha)
* Jag vill och skall bli en framgångsrik journalist i framtiden
* Jag är alltid positiv och tar ganska lätt på saker och ting
* Kommer ganska ofta med puckade otänkta kommentarer
* Jag älskar mörka, långa och bredaxlade killar
* Jag brukar ofta oroa mig på saker som vad folk egentligen tycker och tänker om mig
* Jag är väldigt pratsam och fnittrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0