UNDERBARA VÄNNER

Gick till skolan med ett uselt humör & lämnade den som en solstråle! Gissa vad? För första gången på hela gymnasietiden förstod jag matematiken! Följde med in på ''stödmatten'' idag istället och det gick övanligt bra, jag förstod allt, läraren förklarade noggrant och ville verkligen hjälpa mig. Är riktigt nöjd och fick genast hopp för mig själv, haha! Jag brukar alltid annars känna mig som ett ''hopplöst fall'' med mina korkade frågor gällande matten, allting åker ju in och ut sekunden efter. Men inte idag, jag är smart! Förövrigt vill jag tacka mina underbara vänner för att ge mig en sådan glädje i vardagen. Sitter och skrattar, leer när jag tänker på er.. Älsklingar!! Nu skall jag fortsätta mysa till idol :D

Jag älskar den här bilden! Gör mig på riktigt gott humör.. My sunshines!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0