Saturday

Det här får bli en lugn helg! Jag har massvis med skolböcker att ta tag i och det värsta är att det kommer vara så hela terminen. Jag går sahmäll och måste läsa mer på vardagar.. Lägga upp ett schema vore nog något för mig! Då skulle Lv:kalendern vara ett perfekt beredskap.. hihi. Hur som helst, skall träffa Jennifer ikväll som jag inte gjort på hur länge som helst. Sorgligt att man bara glider ifrån personer sådär, men det skall det bli ändring på. Kanske även åker till stan ikväll och nattgästar Sofia, Emma är nog deltagande på den ideen också. En mysig kväll blir det!

Haha i 9an på alla<3dag! Mycket smink, röda kläder och snetofs.. Haha ser ut som värsta fjortisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0