Innan godnatt

Kör ''10 saker du kanske inte visste om mig'' innan jag går & lägger mig.
* Jag blir ofta betraktad som ''lillgammal''
* Jag dricker inte mjölk, tycker det är riktigt äckligt
* Jag älskar mina hundar mest i världen
* Jag är självständig och tycker det är ganska skönt att vara ensam (även om ni inte kan tro det!)
* Mitt eget måtto är ''allting är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid''
* Mitt favoritprogram är hollywoodfruar
* Jag slösar en sjuk summa på kaffe varje månad
* Jag vill bli au-pair när jag går ur gymnasiet
* Mitt mål är att frilensa som journalist ute i världen om saker som berör oss människor (inte om något fjantigt mode, ''iår är grönt inne & gult ute'') därefter starta en egen tidning och bosätta mig på en lyxvåning i NY.
* Jag avskyr att smsa och skriva med folk på nätet, call me or let it be!!
Sådär! Nu skall jag sussa gott. Vi hörs mer imorgon.. Soov söött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0