Happy ending

Sitter hemma hos min efterlängtade Jennifer just nu! ÄNTLIGEN! :D Vi har varit nere och solat, skall fan ha tillbaka brännan!! Man blir så mycket fräschare med lite färg tycker jag! Annars då.. Ikväll skall det mysas för fulla muggar med massa bra filmer. Som vanligt fick jag välja film och den råkade återigen bli svartvit och helkass.. Haha. Förstår inte varför mina vänner lägger ansvaret till mig på filmfronten. För övrigt är jag superglad över att ha fått en lön som jag inte borde fått. Känns bra :D Hoppas ni har en riktigt mysig Söndag också, själv hade jag inte kunnat haft en bättre med en bästavän. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Love you emmsi!<3

2011-10-31 @ 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0