Dans på rosor

Är riktigt laddad för en ny dag! Dels för att jag är på strålande humör och dessutom såg världens läckraste kille igår!! Haha Miriam håller dock inte med.. Men ni skulle sett, han var boxare & helt perfekt ;) muskler att dööö för.. Haha jag har tre olika drömkillar antingen en marinsoldat (bredaxlad, lång & stilig), maffiaboss (hur coolt vore det inte egentligen.. just för att han är farlig, som kan försvara mig och självklart överflödigt rik, en kille med makt) och tillsist en stark superhet boxare! Haha, ta mina krav med en nypa salt, vill självklart inte umgås med kriminella även om det vore lite spännande. Nåja, såhår ser jag ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0