Återhämtar mig!

Jag återhämtar mig faktiskt riktigt bra! Fortfarande lite krasslig, men det går uppåt för varje dag. Hur som helst beslöt jag mig för att ta steget upp ur sängen idag.. Orkar fan inte ligga där & vara trött på livet! Någon nytta kan man göra trots man är en liten sjukling. Stal min brors cykel och cyklade ner till solariumet för en 25:minutre. Skönt att få lite färg, ser verkligen ut som ett lik mer eller mindre. Dock så väntar en hård fight när jag kommer hem med bomben själv.. Haha kan inte förstå hur en sådan liten varelse har så mycket humör! Har dessutom haft spa-kväll, så nu känner jag mig riktigt fräsch. Hoppas jag blir frisk till helgen och om inte (allt händer för en mening!) Tröstar mig allid med det citatet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0