10 saker du kanske inte visste

Klockan är halv 2 och jag är som vanligt en pigg nattuggla.. Tittar på Mean Girls och surfar samtidigt.. Är jag inte effektiv? ;) Kör iallafall en klassiker, 10 saker du kanske inte visste

Mitt fullständiga namn är Emma karin gabriella torstensson, 1995-12-21

Jag trivs med att vara ensam ibland, är typ min egna ''bästavän''

Jag brukar anse mig själv som sparsam eftersom jag tänker mig för innan jag köper saker, har dock insett att jag är riktigt slösig.. Jag fikar/äter ute nästan varje dag & bjuder oftast vänner

Jag lyckas alltid somna när jag ser på film, särskilt med sällskap! (pinsam egenskap)

Jag har fått en dille på Spice Girls & ABBA

Jag är väldigt långsam som person, kan inte skynda mig riktigt & tar alltid tid på mig.. Vänner & familj har en tendens att bli lite galna då jag alltid är sist ute och sen.. Haha

Jag har ingen kordination överhuvudtaget och är svårlärd

Nästan alla jag träffar har olika uppfattning om mig. Framåt, glad, pratsam, vågad medans andra tycker jag är blyg & känslig.

Jag skulle själv beskriva mig som impulsiv, vågad, nyfiken, framåt och pratsam.

Jag tycker inte om folk som inte har ''egna'' åsikter

Tjejsnack är det bästa som finns.. Kan fördriva många timmar & blir aldrig tråkigt!

Efter att ni läst vad jag skrivit har förmodligen ni som inte känner mig betraktat mig som ''lillgammal och duktig'' något som alltid alla lyckas göra med mig.. Faktum är att jag är slarvig, glömsk och inte alls engagerad i skolan.

Jag gör alltid vad jag känner för även om det är korkat, jag har mina måtton & följer dem. Lever för nuet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0