WHAT A DAY

Herregud vilken rolig dag! Okej.. Jag har jäkligt (jäkligt!) ont i fötterna med dessa klackar och all promenad, men det var så värt det! Har sprungit runt med Sandra i flera timmar och besökt 8 gymnasieskolor och träffat alla möjliga vänner och nya människor. Självklart gjort det jag är bäst på, att prata! Känns som att mina stämband skall gå av men det har varit så kul, jag älskar att träffa människor. Dessutom är Sandra en sådan go tjej att hänga med, verkligen en utav mina nya favoriter. Nu har jag precis kommit hem, fick även skolkorten i brevlådan idag. Tråkigt nog var inte skolkatalogen med.. Hehe. Näh, nu är det dags för mig att inviga skolböckerna (har SAM-prov imorgon, som jag inte ens börjat läsa på..) Wish meee luck!

Fina Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0