Virriga jag

Första lektionen startar bra! Kommer försent för 100:ade gången till just den här läraren. Svea som också är väldigt sträng säger samtidigt som hon suckar ''God morgon Emma'' medans jag ursäktar mig med att jag faktiskt inte var sen ifrån början utan pluggade i cafeterian för att jag trodde vissa hade prov. Dock så var detta tillfället nästa vecka och hon knäcker istället kommentaren som ''Kolla på itslearning, då behöver du inte tro då kan du veta'' vilket var snäppet värre svar, haha. Så typiskt att det händer mig.. Är ju värsta virriga knäppgöken i hennes ögon, det vill jag inte vara! Men men, lite komiskt ha-ha. Dagen blir lång, belönar mig nog med en shoppingrunda sedan. Hoppas ni får en bra början på lovet?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0