things you maybe don't know

Som vanligt på natten blir jag överhyper och riktigt ''igång''. Har redan städat hela huset, gosat med mina hundar och tvättat förfullt, fått mycket gjort! För att fördriva tiden ännu mer kör jag på en 10 saker du kanske inte visste

*
Har funnit otroligt underbara vänner under gymnasiet, som jag aldrig vill släppa
* Jag älskar att göra folk glada! Finns inget bättre än när någon uppskattar vad man ger, gör eller säger.
* Jag är ''längdblind'' anser långa personer som normala och korta som dvärgar. (På ett ungefär)
* Jag pratar och sjunger alltid för mig själv, kan till och med föra samtal med mig själv; ställa frågor och ge svar, haha.
* Tycker nästan aldrig att någonting är pinsamt och tar lätt på det mesta
* Jag ser upp till självsäkra människor, men ogillar dem som anser sig bättre än andra
* Jag älskar att kämpa för någonting och få det
* Jag är väldigt slarvig, kommer alltid försent och glömsk, tänker alltid ''det löser sig'' mindre bra egenskaper
* Ibland kan jag glömma bort vilka jag känner och inte, träffat och inte träffat. Hänt flera gånger att jag presenterar mig för människor som jag redan känner haha (Glömsk!!)
* Jag faller nästan aldrig för någon, blir förälskad
* Älskar att festa! Och dansa, även om jag är lite dålig på det. Det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0