ten truths

Om jag ger mig in i någonting ger jag alltid 100%

Jag lyssnar mer på vad andra har att säga än mig själv (glömmer bort mina egna bekymmer hehe)

Jag älskar att fika och tjejsnacka, min glädje i vardagen

Den bästa känslan är att göra någon glad & att känna sig omtyckt.

Jag är stönig och skall alltid ha min vilja fram

Bryr mig ofta om andra och hur dem mår

Jag hatar djurplågare, helt ärligt önskar jag att dem går igenom något sånt själva. & dör!

Jag köper aldrig för att ''köpa'', sparar hellre till en sak med högre värde som också behåller sitt värde. En liten investering! Ioförsig ser inte många personer väskor som investeringar haha..

När jag var liten var jag en riktig pojkflicka. Hatade att bli uppklädd, sminka mig och se fin ut som andra tjejer, jag var slarvig (än idag) tuff och ville hitta på saker som inte ''tjejer skall våga''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0