SVÅRASTE PROVET

Har precis gjort mig av med det svåraste provet jag någonsin varit med om! Den sista frågan, (åsikts, argumentfråga) hade inte ens en tanke som dök upp i mitt huvud på 10 minuter. Och jag som alltid brukar ha åsikter om allt! Shit.. Men förutom det kändes det bra, klarade det helt klart och för att ha nötat in ett prov två timmar innan var det bra gjort! Dock oansvarslöst att ta tag i det så sent, hehe. Den här känslan har jag nu: Jag är nästan fri!!!! Så enormt skönt, bara 2 prov kvar!

Såhär såg det ut innan provet förut, anteckande så händerna nästan gick av, annars så måste jag säga man jobbar lätt bäst under stress. Aldrig varit så fokuserad och framförallt sur innan ett prov, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0