SÄLJER SATS KORT!

Okej.. Det här med träning och att komma i form gick inte riktigt som jag tänkt. Åtminstone inte på Sats, har inte tillräckligt med motivering för att träna regelbundet och för att det skall vara värt att ens ha ett kort. Så jag har beslutat att sälja det till någon som har mer nytta utav det än mig! Fast tappa inte förtroendet för mig, jag skall komma i form och bli riktigt tight.. hehe förr eller senare!

Det är ett årskort som jag köpte för drygt två månader sedan för 3500 kr. Alltså 10 månader kvar på det och det tillkommer en hel del erbjudanden som rabbatter på affärer m.m. Prisförslag får ni som är intresserade komma med. Säljer till det bästa förslaget förstås. Lycka till med träningen nästa kortägare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0