Läppförstorning

Något som jag länge velat göra är läppförstorning. (Ingen operation utan spruta). Jag tycker det är så himla snyggt med stora och framförallt fylliga läppar! Jag har aldrig haft något emot operationer eller förändringar överhuvudtaget som jag vet att många har och dömer andra efter. Jag tycker att man skall göra vad man vill, det är sin egen kropp det handlar om! Jag förstår inte alls varför folk gör världens sak över ett ingrepp, det är inte deras sak helt enkelt. Det är just det jag varit rädd över angående detta sedan tidigare också, att folk skall döma mig efter en spruta. ''Där är hon som förstorat läpparna, kolla på henne m.m'' Men åt andra sidan har jag aldrig låtit människor förändra mina viljor så det tänker jag inte göra nu heller. Jag skall fan göra det här!

Jag är medveten om att endel blir beroende utav operationer, sprutor och allt mellan himmel och jord, missbrukar det och tillslut ser ut som en helt annan människa. Och det är jag såklart inte för, det är trist att det kan bli ett beroende. Men så är det också med allt man gör, dricker man för mycket blir man alkolist m.m. Så är det med allt! Missuppfatta mig inte bara, så länge man har koll och det är något man vill göra tycker jag att man skall utföra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0