KONTANTER PÅ BUSSAR!

Om det är något jag verkligen hatar är det de nya systemet på bussar! Fy för kort hit och dit. Vem håller koll på hur mycket pengar man har och att fylla på det hela tiden? Iallafall inte jag.. Behöver nästan fjäska som tusan för busschauförren ''kan du inte göra ett undantag och ta kontanter, jag glömde'' till min fördel brukar jag därför få åka gratis, eftersom dem aldrig tar emot pengarna. Men idag var det en liten surare tant i bussen, det slutade alltså med att jag inte kom till skolan. (mamma var på jobbet och hittade inte kortet imorse) Vilket ioförsig inte är konstigt, borde inte ha sagt ''Har du inget hjärta'' till henne, haha. Tror att både jag & hon lärde sig en läxa. Till mig= hålla bättre ordning & koll och till henne sluta vara bitter & lev livet. Med andra ord byt jobb!

En gammal bild på mig & Jennifer, var mycket mörkare där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0