Kan det inte bara bli helg??

Alltså jag är inne i en sjuk period!! Det enda som jag tänker på är helg, helg & helg. Egentligen tycker jag att allting ''går precis som det skall'' just nu, det enda som sätter käppar i hjulet för att veckodagarna inte är lika underbara är alla läxor och prov! Jag låter säkert helt rubbad enligt många vuxna och andra ungdomar också men jag tycker inte skolan är lika viktig längre. Klart att den är viktig men de roligare sakerna är viktigare! Man skall göra det man känner för & leva livet, för man lever trotsallt bara en gång och vet aldrig när det tar slut. Jag skulle definitvt ångra mig om jag bara satt inne och studerade hela dagarna, trots toppenbetyg har man missat värdefulla dagar i livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0