ITS FRIDAY

Godmorgon världen! Idag är självklart humöret på topp, det är Fredag! Woho! Hur mår ni? Jag har varit vaken ett bra tag, legat och tittat på en dokumentär om Michael Jacksson. Hela hans uppväxt, motgångar, framgångar, problem ja hela hans liv i stort sett. Inte så intressant, men däremot en fantastisk film. Brukar inte bry mig om media och allt kändistrams egentligen, men jag har verkligen fått en uppfattning om honom. Inte bara att han är en otrolig artist utan även en oerhört snäll människa. Grät största delen utav filmen, haha! Människor borde tänka på vad dem säger och gör. Vilken förebild. Nu skall jag åka till skolan för en lektion, sedan blir det fredagsfika på stan med ett gäng tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0