Day in the city as usual

Hej på er! Ännu en dag avklarad i skolan och bara två dagar kvar tills det är Fredag! Weho! Efter skolan tog jag en fika med Fia för att sedan ta en rundtur på stan, kollade runt i butiker i flera timmar och jag skall visa er vad jag fick med mig hem sen. Blev även tillfrågade att bli statister till en film som skulle sändas på tv som var inspirerad från The hills. Jag och Sofia tackade självklart ja, dock visade det sig sedan att man var tvungen att vara 18 fyllda. Men ni som är det, SÖK! Tänk vad roligt att få testa på + bra lön för sådan liten tid! Nu skall jag stoppa i mig något att äta. Tack för dagen min lilla glädjespridare!

Johanna utanför Waynes

Sofia är kameraskygg, för första gången någonsin ha-ha

Jag, sliten och trött men äntligen hemma. Nu skall jag mysa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0