Förändring

Trivs som handen i handsken i mitt superblonda hår! Jag har alltid varit blond och det är verkligen jag. Även om jag blivit mörkare med åren, så kommer jag alltid att förbli en äkta blodnin! Men nu känner jag att det är dags för en pytteliten förvandling. Något i stil med bilden här under! Slingor skall in och mer mellanblondt hädanefter. Vad tror ni om det? Det här är verkligen något jag gått och grubblat över.. Så skulle vara supertacksam över er respons! :)


Jag i början av 9an

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA! precis vad vi alla sagt till dig emma! :) du kommer bli såååsnygg;)

2011-11-30 @ 23:30:13
Postat av: olivia

Självklart!!

2011-12-01 @ 06:32:15
Postat av: Moa

Lätt Emma! Läckert tjejen ;)

2011-12-01 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0