WEEKEND!

Hej på er allihoppa!
Torsdagen är gjord och jag njuter utav bara katten med att säga, it's weekend! Finally.
Den här dagen har gått relativt snabbt, en bra Torsdag helt enkelt. Gjorde om biologiprovet och förhoppningsvis till det bättre.. Nu är det bara ett ynka prov kvar, till min glädje är det ett ganska simpelt prov!
Har inte så mycket mer att berätta om själva skoldagen, vilket är lite onaturligt.. Brukar alltid kunna klämma ur mig värsta boken utan någon direkt speciell handling. Hm. Hur som helst, efter skolan åkte jag hem och fixade till mig lite. Åkte sedan in till stan och mötte upp Felicia och tog en låång fika med henne. Det var riktigt mysigt och trevligt. Visst är det alltid roligt med nya vänner, men det är så mycket roligare när man klickar med dem på riktigt, som jag tyckte att vi gjorde. Så kul! Nu sitter jag här hemma och har precis tagit ett ångbad, gjort iordning peeling samt bodylotion och hela köret. Kändes verkligen behövligt efter alla fruktansvärda utslag jag fått i ansiktet, en sak om det skulle vara något litet på pannan men nu är det på kinden. Och då är det verkligen allvarligt! För fy vad ofräcsht det ser ut alltså.. Haha undrar vad jag har åte egentligen, eller ja.. Har ioförsig åte en hel del choklad på sistone efter mina vinster så antar att det är karma, som man bäddar får man ligga. Nix, nu skall jag fortsätta digga Grease-låtar ett tag och sedan återgå till Segemyhr. Haha älskar de filmerna! Man kan bara älska människorna, speciellt självaste Fredrik. Rekommenderar dem för er som inte har sett dem. Tro mig, det kan pigga upp dem deppigaste, till och med ni får ett skratt. Dessutom förlänger ett skratt livet, vem vet ni kanske blir odödliga tillslut;).

Oj vilken dålig bild, men har varken orkat fota eller överföra. Hittar nog motiveringen snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0