WEDNEYSDAY, DONE!

Sådär! Då har lilla jag avklarat ännu en dag i skolan (är skoltrött utav bara katten som ni säkert märker). Direkt efter skolan cyklade jag och Jennifer hem, ur trötta. Stack till farmor på direkten och klargjorde I och U-länderna, äntligen är det ur vägen! För fy helvete vilken uppgift alltså. Henrik vet precis hur han skall sätta folk i arbete, om inte depression över skolarbete också.. Haha. Och nu njuter jag bara i solen med en latte och lite musli. Umgås med min mamma, bror och hans kompisar. Förmodligen går småttingarna snart. Hur som helst, dagens to-do är bara att njuta och packa lite inför en tripp till Göteborg imorgon. Halv 16:30 går tåget, helt ensam skall jag dit och övernatta. Skall bli riktigt skönt! För er som inte vet det, tycker jag det är riktigt skönt att vara ensam ibland.. Ja, jag är nog rätt så självständig om jag får uttrycka det så. Njut av dagen nu mina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0