WEDNESDAY

Hola a todos
Idag för en gångs skull har jag lite tid över, och hur mycket är inte det värt egentligen? Första gången på länge jag inte behövt stressa, även om jag tar det mesta med relativt rofyllt! Trodde jag skulle gå in i väggen igår med allt skolarbete, fy vad jobbigt det var. Tur är det mesta över, dock så måste jag träna på den muntliga redovisningen också.. Vill inte få ett ig bara för att jag står och stirrar ner i ett papper! Har musikprov idag också, det är förhoppningsvis inte så svårt. Nästa vecka kommer bli så jäkla bra! Känna känslan att det är över, då kan jag bara gå runt och njuta hela dagarna istället.. Wiiiih. Ikväll vankas iallafall match, Slottsbron-Nor. Måste ladda upp riktigt! Nu skall vi ta jävlarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0