Vad har jag missat?

Okej, var ett tag sedan jag uppdaterade. Så kör en snabbis på hela veckan!

Torsdag: Åkte till Göteborg, satt och njöt på uteservering samt drog några vinster på Liseberg som den vinnare jag är ;)?

Fredag: Sov jättedåligt hela natten.. Slutade med att jag gick upp vid 6:tiden ändå. Vid 10:00 mötte jag upp Benjamin (som är så snygg för att inte nämna!!) Han visade mig runt i skolan, berättade lite och gav mig helt enkelt ännu en bättre instinkt om skolan. Därefter hjälpte han mig att hitta till butikerna, sade sedan hejdå till honom. Vandrade runt på stan hela dagen själv, och gud vad härligt det var! Precis vad som behövs ibland, lite egentid. Det här skall jag lätt börja med oftare. Köpte, haha vad köpte jag förresten.. Jo, nu minns jag. Ett par jeansshorts som jag förövrigt är helkär i, dem satt perfekt tight. En vit hunkydory blus, en söt blommig t-shirt, skor och tillsist en gudomlig klänning. Mitt absolut bästa köp. Som ni ser köpte jag inte så mycket.. Det jag brände mest pengar på var nog som vanligt taxi.

Min otur Fredagen den 13:
Taxin som jag hade förbeställt sade att den skulle ringa en kvart innan för att checka ifall jag var vaken och klockan kvart i tio skulle den komma. Tror ni det ringde någon taxi? Nej, fast det gjorde inget.. Dock irriterande med dålig service! Väl när jag kom ut kvart i, så stod taxin där ute så snällt. När jag stiger in i taxin visar det sig att den stått där i en kvart. Haha fyfan vad irriterande alltså.. Den skulle vara där kvart i och kommer en kvart tidigare.. Fick betala 250 spänn extra, bara för deras klantighet! Nämnde förstås inget.

Köpte 6 hg godis som skulle kosta 60 kr. (9,90 kr hg). När jag kommer fram till kassan får jag betala 80 kr mer, 150 kr. Haha hur tänkte jag då? Frågade en extra gång för att försäkra om hur mycket jag egentligen tagit och visst var det 6 hg.  Orkade förstås inte tjafsa om det så gav dem det felaktiga priset.

Haha som ni ser har min otur bara varit småsaker, så det skall jag väl vara glad över. Dock att folk tror att jag är dum i huvudet och försöker lura mig på pengar? Är en helt annan femma! Även om det bara gällde några hundralappar så har jag såklart lågit och tänkt på det här jättelänge. Haha. Vilken idiot tror ni att jag är egentligen? :D

Lördag: Mötte upp Janell på stan, vi köpte med pizza ifrån Fontana di treve, och satte oss vid Sangdrundsudden och myste med våran egna lilla picknick. Det var så härligt där så vi satt där hur länge som helst, sedan kom några killar och höll oss sällskap. Ett riktigt roligt sällskap! Efter ett tag började det bli lite kallt så vi åkte hem till Janell och tittade på lite film och hade det så mysigt. Tack för denna kvällen Janelli! ♥

Söndag: Kom inte hem från Janell förrän 03:30 och började jobba på Scandic vid 05:00. Insåg att det inte var någon mening att sova.. Så stannade uppe och plågade mig själv på jobbet i några timmar, träffade en ny tjej där som var supertrevlig! Alltid roligt. När jag kom hem, hade jag varit vaken i tvådygn samt jobbat.. Inte konstigt att jag såg ut som er nervrak. Jag sussade iallafall gott sedan i 17 timmar! ;)

sicken vinnaree eller



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0