Tröttsam Torsdag

Okej, nu kommer ytterligare ett bevis på att människan (likaså jag) behöver sol för att vara glad! Nu har det varit lite småtrist väder dem senaste dagarna & jag har redan hunnit deppa ihop. Nu gäller det alla medborgare, fortsätt tro! Efter regn kommer trots allt sol;). Till helgen skall det bara bli varmt och fint! Passar perfekt då jag och Janell har planerat in en mysig picknick. Hur som helst, det enda nödvändiga och framförallt viktiga som skett idag är Nationella i Matematik. Riktigt göööött att ha det överstökat (för fy vad jag avskyr matte). Idag återstår endast en träning om så orkas och lite filmys mys på det. För ja.. Vad kan man begära utav en kylig Torsdag som denna? Jag har iallafall bokat tågbiljett till Göteborg nästa Torsdag, något att se framemot trotsallt. Imorgon är det Fredag och alla ungdomar as me har väl fest fest fest inlagt på schemat, vad jag förstått. Dock stannar nog jag själv hemma den här helgen, har saknat mina mysiga hemmakvällar, biokvällar, whatever så länge dem är lugna & goa ;)

Efter regn kommer sol kära läsare.
Tips på en suverän låt: Suddenly I see - KT Tunstall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0