Söndag

Shit amalia vilket dåligt humör jag är på, självklart utan anledning så jag irriterar mig på det också. Hur som helst, min negativa energi som är idag skall jag inte plåga er med, skall istället berätta gårddagen som blev inget annat än grym! Jag skall fan aldrig bli full, berusad, påverkad och ja allt vad man säger.. MYCKET BÄTTRE nykter! Jag trodde det skulle bli lite småtrist eftersom jag trodde jag skulle vara så blyg. Fast det gick faktiskt jättebra och visst är jag lite blyg, men inte så blyg att jag lider utav det! Först i början mötte vi upp alla och satte oss vid kanalen på Herrhagen, vi var ett samlat gäng på lite över 20 pers. Trevligt! Sedan drog vi mot Marieberg för att kolla Majbrasan där nästan hela Karlstad såg ut att vara samlat, haha. Jag, Ola och Johan gick lite före dem andra och kom in, självklart blir dem andra visiterade och kommer inte in. Snacka om att vissa har tur, flyt om inget annat! Trots det fick vi också lida, vi hade gått den kalla långa biten i onödan! Sjukt irriterande. Vi tog iallafall bussen till Sundsta där Eric hade fest. En riktigt bra stämning nästan hela tiden, när det gick folk kom det nytt. Många nya och trevliga människor som jag träffade och måste säga att jag börjar fan gilla vålbergare.. Haha det har ju alltid varit någon sorts tävling emellan Vålberg-Grums! När festen gick mot sitt slut bestämde jag och Jennifer oss för att sticka och köpa mat.. Haha, snacka om matvrak. Vi kom dock inte så långt eftersom Jennifer blev haffad. Nåväl.. Det händer alla någon gång & vi fick trots allt skjuts hem. Tur i oturen om inget annat. Laddar upp de fåtal bilder som jag har senare. Just wait a minute!

Nu skall jag strax dra mig hemåt från farmor. Skall njuta eller iallafall försöka njuta utav min sista ledighet. Imorgon börjar skolan igen. På Tisdag skall vi iallafall till Stockholm, lite shopping gör nog en deppig tjej piggare..
Nåväl, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0