PACKING!

Har varit hemma en helg och nu beger jag mig ut på en liten minitripp igen! Denna gången dock bara till Kristinehamn för att träffa några nära och kära. Skall bli så kul att spendera några dagar ihop med dem, älskar att hitta på nya saker.. Även om det inte är så speciellt vet man aldrig vad som väntar. Skall shoppa lite med mamma innan jag åker imorgon så tar tåget direkt från Karlstad därefter. Förövrigt så måste jag ta tag i packningen nu, tar pauser hela tiden, precis som när jag skall plugga och alltid lyckas fastna vid facebook. Haha. Innan jag lägger mig måste jag läsa lite på musiken! Får absolut inte glömmas. Det som är lite synd med det hela är att jag kommer behöva plugga under helgen hos dem. Har ett framträdande i Engelska på måndag, som måste gå perfekt. Sedan är det mesta över och jag har en ytterligare kanon vecka framför mig. Den är fullspäckad men för en gångs skull inte i skolarbeten, utan mina egna fritidsysslor. Kul! Bäst att jag sätter lite fart, hoppas ni haft en superbra dag! Puss på er godingar :)

Dagens favorit! Min fina barndomsvän Oliviiia! ♥


Kommentarer
Postat av: olivia

Du är bara för go min favorit!! <3

2011-06-20 @ 12:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0