Onsdag avklarad

Hello everybody
Då var Onsdagen gjord, till min besvikelse hade vi biologi prov idag.. Som jag och många andra inte visste till, så ni kan väl förstå att det gick ganska, ah rent ut sagt skit. Men! Jag bad om att få göra om det imorgon för ett relativt bättre resultat, så skall plugga på lite ikväll. Just nu sitter jag och tittar på Segemyhr, halvsover och precis avnjutit min favoriträtt, om jag nu får kalla det rätt.. Musli och mjölk, haha. Senare ikväll vankas fotbollsmatch på vallen, så skall ladda upp lite till det också! Blir premiär för mig. Borstett ifrån det fick jag reda på att vi har studiedag på Fredag vilket känns superbra och som alltid fruktansvärt passande. Alltså bara en skoldag kvar tills helg, gött gött gött! Förövrigt har även jag och Jennifer planerat in en liten weekend strax efter sommarlovet. Vilket jag också längtar till väldigt mycket! Nepp, nu skall jag fortsätta halvsova framför filmen.
Puss på er! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0