ON MY WAY - STOCKHOLM

Hello alla glada!
Jag sitter hemma hos Jennifer och myser i min onepiece, perfekt att Jennifer också har en nu.. Nu kan vi se lika ut i bussen! ;) hihi. Jag stannar över här inatt, tanken var att vi skall väcka varandra. Om några timmar skall vi nämligen till Stockholm med hela 9an. Lär bli en rolig fast otroligt jobbig liten tripp! Alla 9:or har två obligatoriska saker som vi måste vara med på och därefter är det frittfram. Måste säga att dem obligatoriska uppgifterna är väldigt intressanta! Jag ser fram emot att besöka Riksdagen, en domstol att beskåda skulle bara vara pricken över i:et. Haha. Förra gången jag var där med Jennifer gick vi såklart in för att kolla in stället, bemötandet vi fick kunde dock varit betydligt bättre.. Hur som helst, för att kunna sova i bussen skall vi vara vakna ett tag till. Jag har valt flera Brad Pitt filmer och min bästis stället såklart upp för att titta på dem. Myyysigt! Jo just det, har jag nämnt att mitt liv är en dans på rosor? Fan vad allt flyter på bra! Jag är riktigt nöjd. Den jättefräcsha killen från Göteborg som jag träffade på Plus gymnasiet ringde till mig förut. Anågende besöket som jag skall göra på deras skola i Göteborg och så erbjöd han mig en guidetur ;) Självklart tackade jag JAA! Vem vill inte ha en guidetur utav honom liksom? Egentligen behöver jag det förstås inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0