Morsdag

Heeeej!
Jag kom hem för någon timme sedan. Innan jag skulle åka hem missade jag självklart bussen som den tidsoptimist jag är, det var svårt att sluta prata helt enkelt! Haha. Sofie var iallafall en ängel och körde mig till stan, hänkade på när jag köpte morsdag present samt tårta och godis för att fira & visa min uppskattning till min kära lilla mamma. Tycker att det borde börjas med ''dotterns dag'' håller ni inte med? Presenter och överraskningar är sådant som tjejer bara älskar.. hihi. (Klämmer in, att jag har haft det jätteeebra i Kristinehamn.) Väl på stan mötte mamma upp oss, pratade en stund och sedan åkte vi hem. Borta är bra men hemma är bäst! Sjukt skönt att komma hem, pussa på mina älskade luffsar och reta mig på lillebrorsan med hans 15 kompisar här hemma. Hur som helst vi har åte tårta, farmor har även varit här, smaskat och pratat lite till! Mycket pratande idag.. haha. Mysigt! Skall snart sätta mig med Engelskaredovisningen, imorgon väntas en förjävligt hård dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0