Måndagens syssla!

Hej alla söta!
Skoldagen var som vanligt väldigt slapp, inställda lektioner och så vidare. Egentligen skall jag kritisera kära jättesten och lärare som inte ger ut vikarier nu, men det kunde absolut inte suttit bättre! På sommaren skall det vara lite slappt tycker jag, haha. På håltimmen stack vi ner så att min jennifer klippte sig och blev fin. Mycket kortare fast hon var lika fin ändå min lilla primadonna! Väl när jag kom hem dök plötsligt solen ut och när det gäller att ta vara på sol är jag en Gud! Bikinin kastades på direkten och där låg jag några timmar ute och njöt, med musik, latte och mina vovvar. När solen gick ner bestämde jag och mamma oss för att baka. Vi bakade bullar, dem blev som alltid suuuper stora (typ som cafe bullar) haha dem blir förstås mycket onyttigare men även så mycket godare än kärring-bullar som alla andra gör. Trots att jag blev väldigt sugen så lyckades jag hålla mig ifrån. Inget onyttigt på vardagar somsagt;) Nu skall jag läsa lite tidningar och välja ut kläder inför imorgon. Stor dag imorgon för mig!! Hoppas ni haft en bra dag, pusspuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0