LADDAR INFÖR DERBY

Taggar upp för fullt här hemma! Det är match klockan 19:00 Slottsbron-Nor. Idag skall vi kämpa, och vi skall ta jävlarna! ;) Fick även MVG på orienteringen idag, förra gången fick jag fan ig. Haha. Så jag och mitt lilla team förväntade oss inte någon stor förbättring precis och räknade med lite fusk för att kunna nå G. Väl när vi var ute i skogen hittade vi första relativt snabbt, sedan fortsatte vi att springa såsom kartan visade.. Tillslut började vi fundera om vi inte sprungit fel ändå, vi hade inte sett en skymt utav någon kontroll eller människa. Men tillslut kom det några små filurer fram och dem sade att vi var på rätt väg, vi fortsatte och vi hittade andra kontrollen. Sedan fortsatte vi följa kartan hela vägen och tro på oss själva, och visst funkade det. Kammade hem alla kontroller på 45 min. Ett bevis på hur mycket människans tänkande påverkar sig själv. Det gick skitbra! Så om jag tänker lite extra positvit nu på matchen så kanske jag lämnar planen som Christiano Ronaldo? Haha skämt åsido. Just det, fick ett oväntat prov förut.. Inte vilket som helst heller, nämligen muntligt nationella i Matematik. Det gick sådär, jag kräver inte så mycket utav mig själv i den delen och gör det bästa jag kan. Men några poäng lyckades jag iallafall fånga ihop & det bästa utav allt. Jag kan med glädje säga It's over! Som lite extra glädje för den här dagen har mina skor kommit, skall se om jag hinner att hämta ut dem. Hoppas hoppas! Nu skall jag strax åka till matchen, ni som ser oss. Heja på oss! Och ni andra kan väl tumma på oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0