INGENTING ÄR OMÖJLIGT!

Har mycket mysiga planer för den här Lördagen! Däräven några tråkiga såsom slutföra endel skolarbeten, men fy helsikke vad gott att bli av med skiten!! Nåja, var inte det jag skulle berätta om nu. För det första, måste börja med att säga förlåt för att jag svär så mycket! (En liten förvarning på min text). FYFAN VAD MITT LIV ÄR UNDERBART! Allting flyter på precis som det skall, helt perfekt.. Precis så som jag vill ha det. & jag har fått ännu mer kontroll och lärt känna mig själv ännu mer. Vilka framsteg 2011 har fört med sig, jag visste att det här skulle bli ett bra år. Anyway, när jag kom hem på kvällen igår visade mamma mig en spalt på Nwt. En 16 årig krönikör som jobbar där! Fan jag visste att det här skulle gå. Kan hon så kan jag. Dessutom, inte för att vara kritisk mot henne men jag är nog lite grymmare på att skriva än henne om jag får säga det själv. Hon använde en hel del ord som, ju, typ, dålig skiftning på ord och så vidare. Nu är jag helt störtsäker på att jag kommer få jobb där. (ursäkta mitt självförtroende just nu, haha) Take it with a pinch of salt! Skall åka in dit till veckan, och innan dess skall jag anteckna lite om hur jag skall presentera mig själv och så vidare, förbereda helt enkelt. Det är vad jag skall göra nu, ute i solen med mina älskade luffsar. Ett tips på att bolla ideer på ett ställe du trivs på och framförallt när du är på strålande humör, as me in this moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0