Hellooo

Tisdagen är avklarad och det är endast en skoldag kvar innan helg. 5 dagars ledighet, just nu är livet underbart.
Förövrigt så gjorde jag Engelska redovisningen muntligt idag också, gott att ha det avklarat! Shit vad nervös jag var när jag pratade.. Haha jag brukar faktiskt aldrig vara det, men nu av någon konstig anledning stod jag och darrade i min uppmärksamhet. Det gick bra iallafall, allt gick flytande! Extra uppgiften i bild är även inlämnad, så skönt att ha lite saker ur vägen. Skall göra ett So-prov samt Musik prov imorgon, sedan är det endast få se.. Hm. En extrauppgift kvar, och om jag inte orkar den så skiter jag faktiskt i det för en gångs skull! Nu är det fan nog med skolarbeten. Dagen i sig har varit hur härlig som helst.. Har bara njutit i värmen med mina luffsar och grillat med lillbrorsan. Tur att man har en sådan mästerkock i familjen! ;) haha. Skall plugga lite till nu bara.. Sedan ladda upp inför orienteringstävlingen som är imorgon. Nu kör vi hårt tjejer och kammar hem åtminstone en placering! Får inte kräva allt för mycket, vi är trotsallt nybörjare. Därefter vankas en mysig picknick med fina Felicia. Förmodligen på Sandgrundsudden. Åh, vilken härlig dag jag har framöver. Haha kan den inte börja nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0