GODMORGON VÄRLDEN

Jag är som vanligt hyffsat pigg och uppe i tid. Av någon mystisk anledning rinner alltid tiden iväg så himmla fort.. Nu kommer jag komma försent igen! Vilket ioförsig kanske inte är så konstigt eftersom jag väljer att göra oviktiga saker, som det här exempelvis. Jag borde träna på att bli mer effektiv och uttnyttja tiden bättre. Idag för första gången på länge har jag fixat till mig lite (till skolan). Så det är ju något iallafall! Utöver det vanliga. Skall ta en promenad med Olivia sedan efter skolan, kommer troligtvis vara lika behövligt som alltid. Det finns alltid saker att prata om. Ikväll vankas träning och därefter återigen skolböcker! Men jag ser det positivt, snart är det över! Gör det ni också! :D
Puss på er alla och ha en jättebra dag!

Testade nytt Schampo imorse som var suveränt. Det blev mycket plattare och kändes definitivt mjukare.
Mitt hår ser på bilden lite risigt ut, jag blåste nämligen håret förut. Ibland kan man allt fynda även om Schampot heter duga! (Billiga Schampon kan vara bra också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0