Fullt upp

Tjinixen i stugan!
Usch vad omotiverad jag är såhär års, skoltrött som aldrig förr och som om inte det vore tillräckligt vill jag att något nytt skall hända. Något späännande, träffa nya människor och varför inte flytta härifrån. Det är så hemskt synd att jag inte bestämmer över mig själv, för sjukt vad ''myndighetslagen'' begränsar mig! Nåja, nu är det inte så länge kvar i skolan iallafall.. Bara en månad, vilket också är en vecka mer än alla andras skolor (it sucks!!). Skall spara ihop lite slantar igen och åka iväg på en liten tripp snarast, det är liksom då jag mår som bäst. Nu gäller det alltså att vara så aktiv på jobbfronten som möjligt! Förövrigt så har jag fått det sommarjobbet som kommunen fixade också, glädjer mig extra mycket eftersom alla inte fick det. Även om datumet var lite halvtaskigt. Just det! Bilduppgiften, musikprovet, So-frågorna och biologiprovet är vad som är kvar att göras, inte så jättemycket ändå. Det kunde ha varit much worsee!! Måste fixa både bal och avslutningskläderna som inte är gjorda ännu, har hittat min avslutningsklänning så det är bara balklänningen kvar, eller ja bara och bara.. Hur som helst! Vet hur den skall se ut, lååång, marinblå eller röd. Den skall vara som en balklänning helt enkelt. Haha förstår absolut inte att personer stör sig på sådant? Allvarligt, vad man bär på balen i 9an. Att ha lång balklänning är tydligen inte tillåtet för vissa eftersom det påminner så om studenten. Jag säger bara såhär soooo what! Jag klär mig hur jag vill, när jag vill. Inte mitt bekymmer att personer använder sin tid att sura över sådana här småsaker, ni behöver liksom inte klä er så om ni inte vill? Jag tycker dock att är det bal så är det bal! :)

Förövrigt så har jag slutat platta håret, ett framsteg om inget annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0